tirsdag 1. september 2015

Venner er gull verdt!

"Gode venner er som gatelys langs veien! 
De gjør ikke avstanden kortere, men veien enklere å gå."


Jeg er så heldig å ha gode venner. Jeg setter umåtelig stor pris på hver enkelte av dem, og jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort om de ikke var en del av livet mitt...


Sammen med venner skapes gode øyeblikk og gode minner. Minner jeg kan ta fram på dager da jeg trenger noe hyggelig å tenke på. (Og det trenger jeg titt og ofte!)


Sommeren er over, og i den har jeg samla mange gode opplevelser og gode stunder, nettopp med venner jeg er glad i! Nå sitter jeg her, en grå og regntung tirsdag kveld, og smiler fordi jeg tenker på de mange fine stundene jeg tilbrakte i hyggelige lag. 

Jeg håper og tror at høsten kan fylles med nye og gode opplevelser! Jeg gleder meg til å ta fatt på høsten og er slettes ikke lei meg for at sommeren er over! Så håper jeg at mange av vennene mine blir med meg på "reisen" inn i høsten

Ekte vennskap vokser sakte, og må pleies med omhu.
Jeg håper aldri at jeg skal glemme nettopp det! 

Takk til hver og en av dere som er en del av livet mitt!


Smil fra Inger!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar