fredag 4. september 2015

Siste rest av sommer!


Ennå litt sensommerfølelse! 

Etter en innholdsrik sommer, har jeg nå rydda vekk møbler og teppet fra verandaen.
For i borettslaget her hos meg har det vært vask av husene, før de skal males i løpet av september.

Men da sola varmet fra klar himmel da jeg kom hjem i ettermiddag, -ja, da måtte jeg finne fram en stol og et bord, lage meg kaffe og finne fram en ny bok... Kunne ikke la verandaen stå tom i det nydelige været.... (For dere som kjenner meg godt; jeg elsker jo å sitte ute på verandaen min!

Følelsen av litt sommer fremdeles er som balsam for hjertet, dette er hverdagslykke!

Jeg er veldig glad i sommeren, men gleder meg også til en fargesprakende høst.

Gledene står i kø og venter på meg, bare jeg vet å fokusere riktig! (av og til kan det være en kunst å få til...)

Jeg gleder meg til gode turer ut i naturen, til stille stunder i sofakroken med te og en god bok, til kvelder med gode venner, tv-titting, håndarbeid, deilig rødvin, konsertopplevelser og mye mer!

Det er bare å ta fart og sette i gang! Bli med, da vel!

Inger :-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar