lørdag 12. september 2015

Elle, melle....

Hvilken bok skal jeg velge? ❤️

Takket være Liv (Gade) har jeg blitt sååå glad i bøkenes verden! ❤️


Og de siste 2 dagene har jeg fått 8 nye bøker (!)
5 av dem fikk jeg i "goodie-bag" da jeg var på Forlagsfest, 1 kjøpte jeg på forlaget (krim av Frode Eie Larsen, -hurra!! ) og 2 stk kjøpte jeg hos Linn i Norlibutikken på Hvaltorvet i går (impuls!)


Så nå sitter jeg her med de 3 siste, og lurer på hvem jeg skal begynne på.. 
Eller, dvs; jeg har valgt meg ut hvem jeg starter på (Englefjær), spørsmålet er heller hvem som kommer etter som bok nr 2!  


Det er deilig å kunne kjenne på en ren følelse av glede når jeg sitter her med disse bøkene... ❤️ 



Noen fine ord om bøker; 


Bøker er venner
De beriker, trøster og underholder
De bringer til gråt og latter
De taler når man vil
De tier når man vil 
De tåler motsigelser - det være seg begrunnet
- eller ikke
De blir rolig på sin plass
Bare det å vite at en god bok venter
ved aftenstund - 
gjør denne dagen lykkeligere. ❤️



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar