søndag 29. desember 2013

Vårlige fornemmelser!

I dag tok jeg turen til Grubesand. Der var det nesten folketomt = veldig fint!
(For i dag var det folkevandring ut til de mest populære utfartsstedene på Østerøya/Vesterøya)

På vei utover stien forbi stranda, i skogen, slo det meg hvor grønt det var på bakken - mosen var knallfin og jeg ble litt forundret over at det kan være så frodig, det er tross alt 29. desember!



Er det ikke fint?!?!

Siden det har regna i bøtter og spann den siste tida var det naturlig nok veldig bløtt enkelte steder, men når sola skinte så sterkt og klart som den gjorde i formiddag, så fikk jeg sterke fornemmelser av vår!!







Stien utover er ikke så lang - men jeg synes skogen der ute er veldig fin. Fin sti utover, ikke alt for tett vegetasjon (= mye lys), flere fine plasser å raste og man slipper "å gå i kø".















Stien ender ute på fjell - og her spiste jeg lunch, drakk te, spiste clementiner og mørk sjokolade - og storkosa meg.

Sola skinte varmt og deilig, ikke så mye vind i dag.























Kjempefint å være ute i dag!
Anbefaler alle å ta en tur til Grubesand og gå på stien utover!

Inger :-)









 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar