onsdag 18. desember 2013

Nærmer meg ferie...

I år har jeg vært rekordtidlig ute med å gjøre leiligheten min klar til jul;
for nå er den ferdig pynta!

Kjøpte juletreet i rekordfart i går, som jeg pynta samme kveld (heiv på no' julepynt!)
 I dag har jeg pynta stua/gangen/kjøkkenet.
Fort gjort, for jeg ha'kke så store plassen! (Bor på 48 kvadrat)

Nå kan julestemningen bare komme. Jeg er klar!

Men jeg er faktisk mest klar for    F E R I E ! !

Skal ha fri mellom jul og nyttår, og det skal bli utrolig fint.  Da skal jeg fylle dagene med mange hyggelige ting, og jeg har bestemt meg for blant annet å lese en bok (som står og venter; Hevneren av Jan Erik Fjeld) Og jeg skal ut og gå gode turer! For nå legger "før-juls-kosen"  seg i rekordfart rundt midja, kjenner jeg :-p Og jeg skal gjøre mange hyggelige ting som gir meg overskudd, for å lade batteriene.


Jeg har lovet meg sjøl å bruke juledagene godt! Etter en travel høst på jobb har jeg behov for å lade
batteriene, sånn at jeg kan glede meg over nytt år, at vi går mot lysere tider og at jeg kan jobbe mot nye mål i 2014.

Nå er det bare 5 dager til juleferien - nedtellinga har starta!
Hurra!!

Inger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar