onsdag 2. januar 2013

Et godt glimt av solskinn!

I dag har jeg vært på kurs. Ved siden av meg satt en kollega og jeg fortalte henne om turen min i går og prosjektet mitt for tida med å skaffe meg vaffeljern til bål.

Jeg fortalte henne om hvor glad jeg er i å dra på tur og at jeg ønsker meg boka "På tur i Vestfold", bind 2.  Fortalt henne at jeg har bok nr 1 og at jeg ikke fikk bok nr 2 til jul, sånn som jeg ønska meg...

Da fortalte hun at Erlend Larsen, som er forfatter av boka, er hennes svoger og at hun har 4 eksemplarer av den boka hjemme (!!) , og at de slettes ikke trenger 4 stk....

"Den skal du få av meg som julegave" sa Wenche, og gjett om jeg ble glad!!!!

Det ble virkelig et GODT GLIMT AV SOLSKINN for meg og jeg er ydmyk og veldig glad for at det finnes sånne gode mennesker med omsorg og hjertevarme for andre!!

Denne boka har jeg fra før; en kjempefin turbok, for dem som gjerne vil bli kjent med Vestfold gjennom fotturer, sykkelturer, padleturer og skiturer.

I disse dager driver jeg å planlegger turene utover våren mht oppgradering av turtøy, utstyr og nye destinasjoner....

Det føles bra!

Inger.

1 kommentar:

  1. Så morro da. :) Jeg har bind 2. Er mange fine turer i den, så du kan glede deg til våren ;) Kos deg Inger, og nyt hver dag, for de kommer ikke omigjen!

    SvarSlett