søndag 24. mars 2013

Helgens lille nye prosjekt!

Det har vært en rolig helg, og jeg har fått tida til å gå med bla. å prøve meg på noe nytt når det gjelder strikking:

Jeg har strikka en Flaskeskjuler - og er superfornøyd med resultatet!

Oppskriften var forholdsvis enkel (ligger ute på GARNSTUDIO.COM) men "knota" litt med å finne ut av åssen jeg skulle montere hanken sammen med maskesting.

Men jeg fikk det til i dag tidlig - og  og i formiddag var denne ferdig!

Jeg er kjempefornøyd! :o)





* * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Mål før toving var:
20 cm bredde, 34 cm høyde + hank 27 cm

Mål etter toving ble:
15 cm bredde, 21 cm høyde + hank ca 20 cm

* * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Nå skal jeg strikke en flaskeskjuler til, så skal jeg bruke påsken til å strikke en snerten "jeans-veske" m/klaff & knappelukking... (ehh... dvs; jeg skal prøve meg på en ny modell) Nye proosjekter er morsomt!

Inger.

2 kommentarer:

  1. Se der ja,den ble jo kjempe fin :)

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant! :og jeg er fornøyd for å ha lært meg en ny ting å strikke!

    SvarSlett