lørdag 23. mars 2013

Foto's jeg har tatt

Foto: Inger Henriksen
 
En av de tinga jeg er veldig glad i  er fotografering. Det vet du kanskje fra før av...

For noen år siden gikk jeg på et innføringskurs i digital fotografering og er veldig glad i naturfotografering.

Tror jeg heller interessen mest mot landskaps- og makro-fotografering, men blir også inspirert av andres foto av hverdagslige ting. Mette Engan, en tidligere kollega, tar f.eks fantastiske bilder der hun bla. leker med lys,komposisjon  svart/hvitt fotografier.

 
Foto; Inger Henriksen

Akkurat nå går jeg og lurer på om jeg skal investere i litt mer utstyr, slik at jeg kan få tatt bedre makro, bilder, bla. Utfordringen min er at jeg har så lite "peiling" enda - og alt utstyr koster masse pæng!

Foto: Inger Henriksen
 
Tida får vise hva jeg legger i nytt og bedre utstyr. Det viktigste er uansett motivasjonen, for å holde i gang fotograferingen som hobby :o)
 
Inger



2 kommentarer:

  1. Du er jo bare helt rå på fotografering! Det er alltid så gøy å se på bildene dine.

    Ha en flott søndag

    Klem Trine

    p.s. Flotte etiketter da gitt :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Trine! :o) Hyggelig å høre! (Og du er helt rå på strikking!!)
    Og ja, NÅ er etikettene på plass! ;-) En kombinasjon av hva DU og MONICA lærte meg - så fikk jeg det til i går kveld! Tusen takk til dere begge!

    Ha en flott søndag!
    Klem!

    SvarSlett