søndag 12. mai 2013

Sosial tur med jobben :o)

3 dagers tur til Polen er over - og det er mange inntrykk å fordøye på kort tid! Hadde aldri hørt om Poznan før - og det var mosomt å komme på et nytt sted.

I Polen oppdaga jeg hvor billig det var, men fikk knapt kjøpt noen ting, for jeg hadde mer enn nok med å bare være der, ta innover alle inntrykk, forholde meg til mange (og gode kollegaer) og spise/drikke godt!

Noen bilder fra Poznan:

Hotellrommet mitt - ikke værst!
 
Kreativt blomsterprosjekt i en liten park i byen!
 
Mange flotte bygg i Poznan - her er teateret.
 
Fra Gamlebyen - flotte bygg, ikke sant?!
 
 
Som en del av lunchen på fredag; Øl - smaking!
 
 
Elin & meg i et av Pub-teltene på torvet! Bra stemning!
 
Fint å være på tur! Takk til Elin for godt (og trygt) selskap!
 
Inger :-)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar