lørdag 23. mars 2013

Ei lita utfordring...

Mens jeg venter på våren - har jeg denne helga gått løs på en oppgave jeg ikke har gjort før:
Jeg prøver meg på å  strikke en flaskeskjuler som skal toves....

Etter å ha strikka 3 vesker, var jeg klar for nye prosjekter, og tenkte  en jeg skulle prøve meg på en flaskeskjuler... Grei å ha som en del av en vin-gave, ikke sant!?

Ikke så stort prosjekt, gjort unna på et par dager (når dagene er så stille som de er nå og jeg har mye tid til overs)


Oppskriften er forholdsvis enkel .- fant den på GARNSTUDIO.COM.

Nå har jeg strikka ferdig arbeidet - og det gjenstår montering!

Det står i oppskriften at hankene skal sys sammen med maskesting.
Og HER kommer utfordringen min; jeg vet ikke åsse maskesting er!.....!!

Så jeg tenkte; gode råd er gratis - så jeg satte meg foran pc'n - fant fram instruksjonsvideoene til garnstudio.com og har spilt den aktuelle videoen.


Men fytti grisen så vanskelig det var å forstå
åssen jeg skal sy maskesting!!
 
Jeg har sett videoen om igjen og om igjen...
 
Til slutt bestemte jeg meg for å prøve på oppgaven i morgen,
 
uthvilt og med nytt pågangsmot!!
 
 
Nå tar jeg "kvelden" og skal koble av med litt tv & smågodt!
GOD LØRDAG KVELD, folkens! :o)
 
Inger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar