søndag 15. september 2013

En grå dag..?! Nei!!

Da jeg våkna i dag - følte jeg at det var en skikkelig grå dag, på flere måter. Regn og vind piska rundt husveggene, og humøret mitt sto i stil med været...

Siden jeg syns at søndagene kan være langdryge, så bestemte jeg meg for å bryte av en potensiell lang søndag med en tur ut i friluft...

 
 

På MØLEN er det friskt i sånn vær, og det er fascinerende og deilig å være der!
Miriam ville bli med, og i ettermiddag dro vi!

Det var deilig å kjenne vinden ta tak, kjenne regnet som traff ansiktet, - og det er i sånne øyeblikk jeg kjenner at jeg lever!! 
 
Jeg  tok noen få bilder, mens jeg tørka objektivet fri for regn...
 
 

 
 
Miriam hadde med varm kakao og frukt i tursekken, noe som passa perfekt!
Det var en veldig fin tur i dag!
 
Og dagen ble slettes ikke grå, sånn som jeg frykta på mårran! Det har vært en fin søndag!
 
Inger :-)
 
 

 
 
 
 



 
 
 




2 kommentarer:

  1. Magiske, fine og spennende bilder! :) fanget blikket med en gang!
    Tina

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig å høre at du likte bildene, Tina!

      Slett