mandag 13. mai 2013

Tur til Oseberget i kveld!

Applikasjonen UT.NO er utrolig fin å bruke når jeg vil finne nye turmål!

I ettermiddag, etter å ha jobba 1 1/2 time etter middag,
så hadde jeg behov for å komme meg ut!

Og siden jeg syns det er så gøy å komme på nye steder,
så losa jeg meg fram til Oseberget i Larvik, via UT.NO

Det er en liten topp, ca 42 moh med super utsikt over Larviks havn, Lågen, Østre Halsen og Torstrand.

I dag blåste det skikkelig og nede ved Hvittensand (stranda) var det 2 stk kitere  som holdt på! Det var gøy å se!

Det er kort vei opp til toppen - og det er sikkert kjempefint å sitte på toppen der når det er litt mindre vind, nyte utsikten og ta en kopp kaffe.

Og det er sikkert fint å fange kveldslyset en varm sommerkveld herfra.

Kanskje jeg gjør det til sommeren!

Inger :o)



 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar