lørdag 13. april 2013

Fra det ene til det andre.

Etter å ha strikka en håndfull antall vesker - så satt jeg igjen med en mengde restegarn...

Endel av restegarnet ble til en ny liten veske, med
klaff. Og her er resultatet:


Ble veldig fornøyd med resultatet - da veska endelig ble ferdig. Denne veska brukte jeg "lang" tid på - og kjenner på kroppen at nå må jeg ha en pause fra strikkingen...

Og nå gleder jeg meg over at jeg skal få mye tid til å lese bøker som ligger og venter på meg!
På Mammutsalget i mars kjøpte jeg 6-7 bøker, av ymse kategori. Og jeg vil begynne med denne:


For er det noe jeg trenger - så er det å finne metoder å stoppe godte-suget mitt! For jeg er en godtegris! - og får i meg altfor mye "slikkerier"... Isj... 
...og så vet jeg av erfaring at når jeg avvenner kroppen med sukker, så klarer jeg ikke lenger å spise så store mengder med godteri som jeg har pleid, for da blir jeg uvell! Så jeg gleder meg til å komme tilbake dit!

Inger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar