onsdag 27. februar 2013

Se hva jeg har laget!

Har strikka til den store gullmedaljen de siste
dagene, og NÅ er mitt siste prosjekt ferdig:


Et stort og godt sitteunderlag - som jeg vil få stor glede av
på turene mine framover!

Jeg er storfornøyd med fargene og mønsteret, og er fasinert over toving som metode!
 
 
Underveis....
Dypt konsentrert! Jeg nærmer meg slutten!

















 

Strikkinga er ferdig - her skal sitteunderlaget straks en tur i vaskemaskinen sammen med litt grønnsåpe!


Er superfornøyd med sitteunderlaget, men hadde jeg strikka arbeidet på rundpinne, så kunne det lett blitt en superfin veske! Mangler bare hank!
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Kjempe fint ble det,du får prøve deg frem med veske :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Monica; du anslo at jeg kom til å legge opp 120-130 masker til veske.

      Etter å ha brukt GOD tid på utregning av maskeantall i forhold til garntykkelse og pinne nummer - så kom jeg til.... 128 masker på pinnen!! Du har peiling, altså!! BRA!! :o)

      Slett